2011. február 3., csütörtök

Fábián Imre - Kukucskáék

Melyik kép illik jobban?


Nagyapámék udvarán a kút mellett áll.... Édes, zamatos kör... Ezzel a körtefával kezdődik ez a me... Úgy február de... Ahogy kora reggel ki... Nem akartam hinni a sze... A vén körtefán valami nagyon kü... Azt hittem, hogy azok pá... Nagyapám segített megszá... Éppen ki... Azt is megmagyarázta, hogy azok ba...
Éjjel kódorognak, nappal al... Én bizony megijedtem tő.... Azt hittem engem ku... A nagyapám meg azt mondta, hogy nem engem néznek, hanem a kisbicskát ke... Jajaj, bizony azt a bicskát én el... Szaladtam is mindjárt, hogy visszate...  Másnap reggelinél aztán láttam, hogy nagyapám mennyire ö...

Így tör... Ha nem hiszitek, keressétek fel a szőlőskerti paj...
Ha megtaláltátok faggassátok ki ...! :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...